duminică, 28 decembrie 2008

Libertatea financiara (bilant vizual al anului 2008 )

Contrar tuturor parerilor, libertatea financiara nu inseamna bani...ci inseamna timp...timp castigat.
Libertatea universala este aceea de a cunoaste Adevarul(Ev. dupa Ioan 8:32), iar libertatea realitatii pe care o traim inseamna sa nu depinzi de timp.
Imaginile spun mult mai mult decat cuvintele pot exprima.

























Peste 5-10 ani de acum incolo vom regreta lucrurile pe care nu le-am facut si locurile pe care nu le-am vazut. Merita sa pierzi zilnic 8 ore ? Pentru cine ?

Un comentariu:

Adicmx spunea...

Bravo mah...sau felicitari pentru o idee asha buna si pentru mesajul pe care incerci tu sa mi-l transmiti...Eu sunt prost ca muncesc si am un job iar tu esti destept ca nu.

Sa-ti mai spun o data desii ti-am mai spus-o de mai multe ori: Muncesc pentru mine mai neuronule, si pentru alea 8 ore primesc bani dar si cresc in nivel intelectual, social si mai multe...

O sa mai revin...