marți, 30 decembrie 2008

Ai doua optiuni in viata

Mi-am amintit astazi de un fragment dintr-o carte a lui John Maxwell. In viata avem doua optiuni :

1) Te bucuri acum si platesti mai tarziu
2) Platesti acum si te bucuri mai tarziu

Daca am alege prima varianta, am alege carti de credit, credit ipotecar, iubiri rapide, mancare fast-food, digestia inceata si nu in ultimul rand uitam de Dumnezeu, pe care Il incadram intr-un mit propriu babelor care frecventeaza biserica. Zilnic facem zeci poate sute de alegeri si la majoritatea putem vedea efectul imediat.
Daca am alege sa platim acum, am opta pentru carti de debit, credit de economisire-finantare, o dragoste de-o viata, hrana vie, digestie rapida si am opta pentru apropierea de Dumnezeu. De asemenea este scris in Evanghelie
Fara Mine nu puteti face nimic.

Exista anumite tipuri de temperament predispuse catre o anumita optiune ? Nu cred. Totul tine de educatie. Si aceasta se poate face aproape oricand.
Alegi sa te bucuri acum de locul de munca bine platit (cine poate sa se bucure) si sa platesti prin a-ti vedea familia doar seara sau dimineata ? Sau alegi sa-ti incepi o afacere personala pentru a nu mai fi nevoit sa muncesti pentru un venit suplimentar sau o marire de salariu, iar mai apoi sa te bucuri de familie si timp liber ? Nu sunt clisee, chiar se poate intampla asta si pentru tine.
Ergo, de platit tot trebuie sa platim, diferenta sta in perioada de timp in care ne bucuram.

Niciun comentariu: